Выбрать страницу

Իրադարձություններ

Տարին թումանյանական է

մեր դպրոցի երրորդ դասարանցիների անդրադարձը Մեծ լոռեցուն՝ անխուսափելի։ Նրանք իրենց դասվարներ Ռ. Վարդանյանի և Լ. Գրիգորյանի հետ միասին բացահայտել են Ամենայն հայոց բանաստեղծի անմահության գաղտնիքն ու սիրով փոխանցում են միջոցառման ներկաներին։ Եվ փաստում են նրանք, որ Թումանյանն ամենուր է՝ բոլորի շուրթերին ու հոգիներում, նրանց սրտի երգ ու տաղում։ Նա բոլորի կողքին է առօրյա գործերում ու կենցաղում։ Դե ուրեմն թող շարունակ հնչի Թումանյանի անմահ խոսքը, որ էս անցավոր աշխարհում հիշվում է դարեդար՝ պարզելով մարդ ծնվելու ու մնալու գաղտնիքը …

09.03.2023

Դե հիմա պատկերացրեք, որ Թումանյանն այս փոքրիկների տարիքում է առաջին անգամ սիրահարվել ու բանաստեղծություն հորինել՝ նվիրելով այն Վերգինեին։ Հետո հոսել են տարիներն ու դարերը, և նրա բանաստեղծությունները սիրո խոստովանություններ են դարձել շատերի համար։
Իսկ հեքիաթները՝ ուսուցողական ու դաստիարակող, ամեն տարիքում էլ հաճելի է ունկնդրել, մանավանդ երբ նրանց հերոսները երբեմն ժամանակակից երանգներով են ներկայանում։

16.03.2023

Գիրքն է այն հավատարիմ ընկերը, որ բացում է քո դեմ իր ներսում ամբարած ամեն գաղտնիք՝ դարձնելով քեզ ավելի խելացի ու հավասարակշռված, ավելի փորձառու և ուշիմ։ Եվ եթե դու սիրում ես գիրքը, նա քեզ կպատասխանի նույն անդավաճան սիրով։
Ընթերցման օլիմպիադայի՝ օրերս կայացած եզրափակիչ փուլում Էրիկա Հարությունյանն ու Լարսա Առաքելյանը զբաղեցրին մրցանակային առաջին և երկրորդ հորիզոնականները՝ ցույց տալով իրենց հավատարմությունն ու սերը գրքի և ընթերցանության հանդեպ։ Շնորհավորում ենք և հույս հայտնում, որ նրանց օրինակը վարակիչ կլինի շատերի համար։
Փետրվարի 19_ը գիրք նվիրելու պաշտոնական օրն է, տարվա մյուս օրերը՝ ոչ պաշտոնական։ ՀՀ ԳԱԱ-ի պատմության ինստիտուտի Հայկական հարցի և Հայոց ցեղասպանության բաժնի կրտսեր գիտաշխատող Մանե Կոնինյանն էր կրկին այցելել մեզ իր նվեր_ գրքերով, որոնք պիտի համալրեն արդեն մեր հիմնանորոգված դպրոցի լուսավոր գրադարանը։ Չափազանց շոյիչ է Ազգային ակադեմիայի նմանօրինակ ուշադրությունը, որի համար շնորհակալություն ենք հայտնում՝ հաստատելով, որ մեր բարեկամությունն անխախտ է և ամուր։

Գրքերը լուսավորում են հոգին, ամրապնդում են մարդուն, նրա մեջ արթնացնում լավագույն ձգտումներ, սրում նրա միտքը և մեղմացնում սիրտը։ Իսկ թե ինչպես և որտեղ են ծնվում նրանք, այսօր պարզել են 4բ դասարանի աշակերտները, որ իրենց դասղեկ Հռ. Փափազյանի և մայրենիի ուսուցչուհի Ն. Ղազարյանի ուղեկցությամբ այցելել էին Էդիթ Պրինտ հրատարակչություն։ Շրջայցն անչափ հետաքրքիր էր և ուսանելի։ Հիմա գիտեն մեր կրտսեր սաները, որ գիրքն արարվում է մեծ դժվարությունների գնով, և այն փչացնելը մեծագույն մեղք է։

Գրականության դասերն առավել տպավորիչ դարձնելու նպատակով հաճախ են մեր աշակերտներն այցելում ամենատարբեր գրողների տուն_թանգարաններ։ Բացահայտումները, որ արվում են աշակերտների կողմից էլ ավելի են ամրապնդում նրանց սերը գրականության հանդեպ։ Այս անգամ 8_րդ գ դասարանն այցելել է Ավետիք Իսահակյանի տուն_թանգարան, ուր մասնակցել է 《Վարպետը, ես և Անին》խորագիրը կրող ուսումնական ծրագրին։ Անչափ հետքրքիր շրջայցից հետո աշակերտներն իրենց տպավորությունները թողեցին թանգարանի հուշամատյանում, որ մի օր հրատարակվելու հեռանկարն ունի։
Հատուկ շնորհակալություն թանգարանի տնօրեն Անժելա Խորենյանին, որ սիրով մեր սաներին փոխանցեց այն սուրբ մասունքներն ու իրեղեն վկայությունները, որոնք կապված են մեծ բանաստեղծի անվան հետ և կրում են նրա արարիչ ձեռքի դրոշմը։

.

Չափազանց ուսանելի, հագեցած, Հայաստանոտ ու հայկական ոգով տոգորված բաց դասի ականատեսը եղանք վերջերս, որ վարում էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Գ. Հարությունյանը։ 6_րդ ա դասարանի աշակերտները 《Մայրենի》 առարկայի թեմայի ամփոփման դասի ընթացքում ներկաներին Մասիսի վեհ հայացքի ներքո պատմեցին Հայոց աշխարհի հնագույն պատմությունը, որին ունկնդիր եղան մեր մայր գետ Արաքսն ու քառագագաթ Արագածը, հայոց արքա Արան ու նենգ Շամիրամը։ Ու հասկացան բոլորը, որ, չնայած կրած զրկանքներին, հայի մեջ չի դադարել արարելու հզոր կամքն ու շնորհը, որ հայը չի դադարել հնչեցնել իր գոհարները, չի մոռացել իր մեծերի օրհնանքն ու խրատը։

Անմա՜հ, հավերժակա՜ն Թումանյանը…Հանճարեղ լոռեցին, որ պիտի ապրի, քանի ապրում է հայ ժողովուրդը, որ պիտի առաջնորդի մեզանից յուրաքանչյուրին դեպի լույս…
Այս անգամ թումանյանական լույսի արահետներով ուսուցչուհի Գ. Ադամյանի հետ միասին անցան մեր փոքրիկները՝ 2_րդ բ դասարանի աշակերտները, և սովորեցին Թումանայնից լինել ազնիվ և ուշիմ՝ սեփական անձը ծառայեցնելով նոր ու հոզր հայրենիքի կերտման գործին։
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող աշակերտների համար նոր չափորոշիչներով ԱՈՒՊ_ների կազմման ու լրացման կարգին էր վերաբերում հանդիպումը՝ 116 հիմնական դպրոցի ուսուցչական համակազմի և ՏՄԱԿ _2_ի աշխատակցուհիներ հատուկ մանկավարժ Վարդուհի Մանվելյանի և սուրդոմանկավարժ Սեդա Գալստյանի։ Սիրով ու մանրամասն ներկայացված փոփոխություններին անդրադառնալուց հետո վերջիններս սպառիչ պատասխաններ հնչեցրին ուսուցիչների հարցերին։ Համագործակցությունը ՏՄԱԿ_2 _ի հետ նոր չէ, և նման հանդիպումներն էլ ավելի են ամրապնդում դրանք։
«ԿԶՆԱԿ» հիմնադրամը «Վիզուալ Հայաստան» զարգացման հիմնադրամի հետ համատեղ, «Աշխարհացույց» նորարական կրթական հարթակի միջոցով կազմակերպել էր «Պատմաբանի օր» նախագծային աշխատանքների դաս-ներկայացում, որի նպատակն էր նպաստել սովորողների աշխարհայացքի ընդլայնմանը, նրանց մասնագիտական կողմնորոշմանը, սովորեցնել ուսումնասիրել, մեկնաբանել և վերլուծել մարդկության պատմության ընթացքում տեղի ունեցած իրադարձությունները, զարգացնել քննադատական, վերլուծական միտքը պատմական տարբեր աղբյուրների վերլուծության ու մեկնաբանման հիման վրա՝ ձևավորելով պատմական մտածողություն, անդրադառնալով մեր պատմության անցյալին, ներկային ու ապագային։ Հայաստանի շուրջ 300 դպրոցներ այսօր ներկայացրին իրենց հզոր ու ստեղծարար գաղափարները, որի կենտրոնում աշակերտն էր։ Մեր դպրոցն անմասն չմնաց այս ամենից և 15 օրվա իր քրտնաջան թիմային աշխատանքի արդյունքն ամփոփեց հանդիսությունների դահլիճում՝ ներկայացնելով փաստավավերագրական մի ֆիլմ, որ պատմում էր Արցախյան շարժման եւ առաջին պատերազմի մասին։ Պատմում էր այն հերոսների մասին, ովքեր իրենց կյանքի գնով փոխեցին պատմության ընթացքը՝ անկախություն հաստատելով Արցախում։ Նախագծի մասնակիցները ցուցադրությունից առաջ պատմեցին ֆիլմի ստեղծման մանրամասները՝ անդրադառնալով նաև ռիսկերին, ապա ներկայացրին իրենց աշխատանքը համակարգող տնօրեն Թ. Հովհաննիսյանի, օպերատոր Մ. Հովհաննիսյանի և երգի ուսուցչուհի Ա. Դանիելյանի աշխատանքը, իրենց ապրումներն ու զգացողությունները։
Հուզիչ պահերը շատ էին ֆիլմում, որ ավարտվում էր մեր աշակերտների պատրաստած հեղինակային երգով։
Եվրոպական միության կողմից ֆինանսավորվող «Հաշվետու հաստատություններ և մարդու իրավունքների պաշտպանությունը» ծրագրի շրջանակներում տեղի ունեցավ ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի և ՀՀ մարդու իրավունքների պաշտպանի գրասենյակի հետ համատեղ իրականացվող «Վերաիմաստավորենք մարդու իրավունքները սոցիալական նորարարությունների միջոցով» մրցույթը, որի մասնակից մեր դպրոցի ուսուցչուհիներ Ա. Ասատրյանն ու Մ. Հովհաննիսյանը վերադարձան հաղթանակով։ Նրանք իրենց նորարարական գաղափարեվ ուղղակի գերեցին ժյուրիի միջազգային ու տեղական փորձագետներին, ինչի համար էլ արժանացան
● 1-ին տեղ՝ Safe Childhood — 1.000.000 ՀՀ դրամ մրցանակի։
Շնորհավորում ենք մեր պրպտող ու նորարար ուսուցիչներին ու մաղթում ներանոր հաղթանակներ։ 116_ը հպարտանում է ձեզանով։